preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mikleuš

 > Naslovnica
Vijesti

Hiperaktivni sanjari

Autor: Dinko Vekić, Marica Kesić, 10. 4. 2013.

U OŠ Mikleuš 8. travnja 2013. predavač Marko Ferek iz Zagreba, autor knjige Hiperaktivni sanjari, održao je predavanje za učitelje OŠ Vladimira Nazora iz Nove Bukovice, OŠ A. G. Matoša iz Čačinaca i OŠ Mikleuš iz Mikleuša. Na predavanju je bilo 50-ak učitelja i stručnih suradnika.

Gospodin je Ferek osnivač i predsjednik udruge Buđenje, udruge za razumijevanje ADHD-a.

Udruga je neprofitna organizacija, osnovana 2004., s radom počela u ožujku 2005., kada je gospodin Marko Ferek održao  svoje prvo predavanje. U pet godina aktivnosti članom udruge postalo je više od 1300 ljudi. Udruga također surađuje sa srodnim organizacijama u inozemstvu i članica je organizacije ADHD-a Europe.

Web-stranica Udruge: www.budenje.hr

Knjiga:

Autor

FEREK, Marko

Naslov

Hiperaktivni sanjari : bolji, losiji, drugaciji : osvrt na ADHD -deficit paznje/hiperaktivni poremecaj / Marko Ferek ; [ilustracije Luka Balic]. -

Izdanje

3. izmijenjeno i dopunjeno izd.. -

Impresum

Zagreb, Budenje, Udruga za razumijevanje ADHD-a, 2010. -

Materijalni opis

160 str. : ilustr. ; 24 cm. -

Napomena

Bibliografija: str. [159]-160.

O knjizi:

Knjiga Hiperaktivni sanjari bazirana je na predavanjima autora u kojoj okuplja svoje ideje i misli, a obuhvaća dijagnostiku, liječenje te važnost samopouzdanja u djece s karakteristikama ADHD-a. Odgovara nam na pitanje tko su hiperaktivni sanjari te kako se isprepliću maštovitost, emotivnost i istraživački duh s nepažnjom, hiperaktivnošću i impulzivnošću.

Knjiga iskreno progovara o osobnom iskustvu odrastanja kao djeteta čiji unutarnji ritam i misli nisu išli smjerom kojim je išao školski ritam. Od djeteta koje je skrivalo svoju osobnost i htjelo postati kao i drugi do osobe koja je spoznala svoj potencijal i oslobodila se očekivanja okoline, prihvatila svoju različitost i u tome pronašla neiscrpan dar.

U posljednjem dijelu knjige autor preispituje društvo, obrazovanje, a kao temelj uspješnog i modernog društva postavlja prihvaćanje i korištenje različitosti pojedinaca.

Ako treniramo pticu da trči, hoće li ona trčati jednako spretno i brzo kao i mačka? Neće, zbog toga jer je ptica drugačija od mačke. Koliko god mi učili i trenirali pticu da trči, ona nikad neće jednako brzo i jednako kvalitetno trčati kao i mačka. Razlog tomu nije nikakav deficit niti poremećaj, već različitost.

Ali ako dopustimo ptici potrebnu slobodu, ako joj se prilagodimo i dopustimo joj da se prikaže onakva kakva uistinu je, vidjeti ćemo njena prekrasna i moćna krila. Tek tada će ptica postati ptica!

Često kada se govori o nadarenosti, prvo što ljudima padne na pamet je brzina shvaćanja, visok IQ, organiziranost i svestranost. S druge strane, nepažnja, hiperaktivnost, slaba koncentracija, neorganiziranost i sporost će biti osobine koje sigurno neće biti povezane s nadarenošću. S takvim razmišljanjem, ljudi često zaborave da biti nadaren ne znači uspješno zadovoljavati uvjete koji drugi nameću.

Ukalupljivanjem bi svijet bio vrlo siromašno i jednolično mjesto. Biti nadaren je imati nešto vrijedno u sebi, pružiti svijetu nešto novo, dio svojeg pogleda na svijet, dio svoje osobnosti. A kako bi dar oživio potreban je vlastiti odabir, sloboda i ritam.

Upravo je to ono što karakterizira hiperaktivne sanjare. Kako bi mogli nesmetano funkcionirati potreban im je vlastiti ritam i odabir. Zbog te nemogućnosti često znaju ostavljati dvostruku sliku - kao nesposobni, spori i „izgubljeni“ ali i kao izuzetno sposobni i pametni pojedinci. Na takvu njihovu osobnost bitno utječe emotivni žar koji im omogućuje da snažno dožive nešto vezano uz njihove interese zbog čega znaju ući u stanje duboke koncentracije ili hiperfokusa.

U takvoj osobini leži dio njihovog dara koji im daje umjetničku crtu jer kad nešto rade, rade to strastveno. S druge strane, kad rade nešto monotono i njima dosadno ne mogu postati motovirani zbog čega postaju izgubljeni pa i plitki. Ono što ih također karakterizira je njihovo drugačije funkcioniranje uma. Ono ih čini da razočaraju na vrlo jednostavnim aktivnostima, ali im i omogućuje da iznesu viđenje nečega na potpuno novi i jedinstveni način.

Kao takvi, ne čudi da ostavljaju nepotpunu i krivu sliku o sebi kod ostalih ljudi i zbog čega većina njih nailazi na poteškoće ili bude dijagnosticirana sa sindromom ADHD.

Izvor: http://www.budenje.hr/




Vijesti

Hiperaktivni sanjari

Autor: Dinko Vekić, Marica Kesić, 10. 4. 2013.

U OŠ Mikleuš 8. travnja 2013. predavač Marko Ferek iz Zagreba, autor knjige Hiperaktivni sanjari, održao je predavanje za učitelje OŠ Vladimira Nazora iz Nove Bukovice, OŠ A. G. Matoša iz Čačinaca i OŠ Mikleuš iz Mikleuša. Na predavanju je bilo 50-ak učitelja i stručnih suradnika.

Gospodin je Ferek osnivač i predsjednik udruge Buđenje, udruge za razumijevanje ADHD-a.

Udruga je neprofitna organizacija, osnovana 2004., s radom počela u ožujku 2005., kada je gospodin Marko Ferek održao  svoje prvo predavanje. U pet godina aktivnosti članom udruge postalo je više od 1300 ljudi. Udruga također surađuje sa srodnim organizacijama u inozemstvu i članica je organizacije ADHD-a Europe.

Web-stranica Udruge: www.budenje.hr

Knjiga:

Autor

FEREK, Marko

Naslov

Hiperaktivni sanjari : bolji, losiji, drugaciji : osvrt na ADHD -deficit paznje/hiperaktivni poremecaj / Marko Ferek ; [ilustracije Luka Balic]. -

Izdanje

3. izmijenjeno i dopunjeno izd.. -

Impresum

Zagreb, Budenje, Udruga za razumijevanje ADHD-a, 2010. -

Materijalni opis

160 str. : ilustr. ; 24 cm. -

Napomena

Bibliografija: str. [159]-160.

O knjizi:

Knjiga Hiperaktivni sanjari bazirana je na predavanjima autora u kojoj okuplja svoje ideje i misli, a obuhvaća dijagnostiku, liječenje te važnost samopouzdanja u djece s karakteristikama ADHD-a. Odgovara nam na pitanje tko su hiperaktivni sanjari te kako se isprepliću maštovitost, emotivnost i istraživački duh s nepažnjom, hiperaktivnošću i impulzivnošću.

Knjiga iskreno progovara o osobnom iskustvu odrastanja kao djeteta čiji unutarnji ritam i misli nisu išli smjerom kojim je išao školski ritam. Od djeteta koje je skrivalo svoju osobnost i htjelo postati kao i drugi do osobe koja je spoznala svoj potencijal i oslobodila se očekivanja okoline, prihvatila svoju različitost i u tome pronašla neiscrpan dar.

U posljednjem dijelu knjige autor preispituje društvo, obrazovanje, a kao temelj uspješnog i modernog društva postavlja prihvaćanje i korištenje različitosti pojedinaca.

Ako treniramo pticu da trči, hoće li ona trčati jednako spretno i brzo kao i mačka? Neće, zbog toga jer je ptica drugačija od mačke. Koliko god mi učili i trenirali pticu da trči, ona nikad neće jednako brzo i jednako kvalitetno trčati kao i mačka. Razlog tomu nije nikakav deficit niti poremećaj, već različitost.

Ali ako dopustimo ptici potrebnu slobodu, ako joj se prilagodimo i dopustimo joj da se prikaže onakva kakva uistinu je, vidjeti ćemo njena prekrasna i moćna krila. Tek tada će ptica postati ptica!

Često kada se govori o nadarenosti, prvo što ljudima padne na pamet je brzina shvaćanja, visok IQ, organiziranost i svestranost. S druge strane, nepažnja, hiperaktivnost, slaba koncentracija, neorganiziranost i sporost će biti osobine koje sigurno neće biti povezane s nadarenošću. S takvim razmišljanjem, ljudi često zaborave da biti nadaren ne znači uspješno zadovoljavati uvjete koji drugi nameću.

Ukalupljivanjem bi svijet bio vrlo siromašno i jednolično mjesto. Biti nadaren je imati nešto vrijedno u sebi, pružiti svijetu nešto novo, dio svojeg pogleda na svijet, dio svoje osobnosti. A kako bi dar oživio potreban je vlastiti odabir, sloboda i ritam.

Upravo je to ono što karakterizira hiperaktivne sanjare. Kako bi mogli nesmetano funkcionirati potreban im je vlastiti ritam i odabir. Zbog te nemogućnosti često znaju ostavljati dvostruku sliku - kao nesposobni, spori i „izgubljeni“ ali i kao izuzetno sposobni i pametni pojedinci. Na takvu njihovu osobnost bitno utječe emotivni žar koji im omogućuje da snažno dožive nešto vezano uz njihove interese zbog čega znaju ući u stanje duboke koncentracije ili hiperfokusa.

U takvoj osobini leži dio njihovog dara koji im daje umjetničku crtu jer kad nešto rade, rade to strastveno. S druge strane, kad rade nešto monotono i njima dosadno ne mogu postati motovirani zbog čega postaju izgubljeni pa i plitki. Ono što ih također karakterizira je njihovo drugačije funkcioniranje uma. Ono ih čini da razočaraju na vrlo jednostavnim aktivnostima, ali im i omogućuje da iznesu viđenje nečega na potpuno novi i jedinstveni način.

Kao takvi, ne čudi da ostavljaju nepotpunu i krivu sliku o sebi kod ostalih ljudi i zbog čega većina njih nailazi na poteškoće ili bude dijagnosticirana sa sindromom ADHD.

Izvor: http://www.budenje.hr/




Vijesti

Hiperaktivni sanjari

Autor: Dinko Vekić, Marica Kesić, 10. 4. 2013.

U OŠ Mikleuš 8. travnja 2013. predavač Marko Ferek iz Zagreba, autor knjige Hiperaktivni sanjari, održao je predavanje za učitelje OŠ Vladimira Nazora iz Nove Bukovice, OŠ A. G. Matoša iz Čačinaca i OŠ Mikleuš iz Mikleuša. Na predavanju je bilo 50-ak učitelja i stručnih suradnika.

Gospodin je Ferek osnivač i predsjednik udruge Buđenje, udruge za razumijevanje ADHD-a.

Udruga je neprofitna organizacija, osnovana 2004., s radom počela u ožujku 2005., kada je gospodin Marko Ferek održao  svoje prvo predavanje. U pet godina aktivnosti članom udruge postalo je više od 1300 ljudi. Udruga također surađuje sa srodnim organizacijama u inozemstvu i članica je organizacije ADHD-a Europe.

Web-stranica Udruge: www.budenje.hr

Knjiga:

Autor

FEREK, Marko

Naslov

Hiperaktivni sanjari : bolji, losiji, drugaciji : osvrt na ADHD -deficit paznje/hiperaktivni poremecaj / Marko Ferek ; [ilustracije Luka Balic]. -

Izdanje

3. izmijenjeno i dopunjeno izd.. -

Impresum

Zagreb, Budenje, Udruga za razumijevanje ADHD-a, 2010. -

Materijalni opis

160 str. : ilustr. ; 24 cm. -

Napomena

Bibliografija: str. [159]-160.

O knjizi:

Knjiga Hiperaktivni sanjari bazirana je na predavanjima autora u kojoj okuplja svoje ideje i misli, a obuhvaća dijagnostiku, liječenje te važnost samopouzdanja u djece s karakteristikama ADHD-a. Odgovara nam na pitanje tko su hiperaktivni sanjari te kako se isprepliću maštovitost, emotivnost i istraživački duh s nepažnjom, hiperaktivnošću i impulzivnošću.

Knjiga iskreno progovara o osobnom iskustvu odrastanja kao djeteta čiji unutarnji ritam i misli nisu išli smjerom kojim je išao školski ritam. Od djeteta koje je skrivalo svoju osobnost i htjelo postati kao i drugi do osobe koja je spoznala svoj potencijal i oslobodila se očekivanja okoline, prihvatila svoju različitost i u tome pronašla neiscrpan dar.

U posljednjem dijelu knjige autor preispituje društvo, obrazovanje, a kao temelj uspješnog i modernog društva postavlja prihvaćanje i korištenje različitosti pojedinaca.

Ako treniramo pticu da trči, hoće li ona trčati jednako spretno i brzo kao i mačka? Neće, zbog toga jer je ptica drugačija od mačke. Koliko god mi učili i trenirali pticu da trči, ona nikad neće jednako brzo i jednako kvalitetno trčati kao i mačka. Razlog tomu nije nikakav deficit niti poremećaj, već različitost.

Ali ako dopustimo ptici potrebnu slobodu, ako joj se prilagodimo i dopustimo joj da se prikaže onakva kakva uistinu je, vidjeti ćemo njena prekrasna i moćna krila. Tek tada će ptica postati ptica!

Često kada se govori o nadarenosti, prvo što ljudima padne na pamet je brzina shvaćanja, visok IQ, organiziranost i svestranost. S druge strane, nepažnja, hiperaktivnost, slaba koncentracija, neorganiziranost i sporost će biti osobine koje sigurno neće biti povezane s nadarenošću. S takvim razmišljanjem, ljudi često zaborave da biti nadaren ne znači uspješno zadovoljavati uvjete koji drugi nameću.

Ukalupljivanjem bi svijet bio vrlo siromašno i jednolično mjesto. Biti nadaren je imati nešto vrijedno u sebi, pružiti svijetu nešto novo, dio svojeg pogleda na svijet, dio svoje osobnosti. A kako bi dar oživio potreban je vlastiti odabir, sloboda i ritam.

Upravo je to ono što karakterizira hiperaktivne sanjare. Kako bi mogli nesmetano funkcionirati potreban im je vlastiti ritam i odabir. Zbog te nemogućnosti često znaju ostavljati dvostruku sliku - kao nesposobni, spori i „izgubljeni“ ali i kao izuzetno sposobni i pametni pojedinci. Na takvu njihovu osobnost bitno utječe emotivni žar koji im omogućuje da snažno dožive nešto vezano uz njihove interese zbog čega znaju ući u stanje duboke koncentracije ili hiperfokusa.

U takvoj osobini leži dio njihovog dara koji im daje umjetničku crtu jer kad nešto rade, rade to strastveno. S druge strane, kad rade nešto monotono i njima dosadno ne mogu postati motovirani zbog čega postaju izgubljeni pa i plitki. Ono što ih također karakterizira je njihovo drugačije funkcioniranje uma. Ono ih čini da razočaraju na vrlo jednostavnim aktivnostima, ali im i omogućuje da iznesu viđenje nečega na potpuno novi i jedinstveni način.

Kao takvi, ne čudi da ostavljaju nepotpunu i krivu sliku o sebi kod ostalih ljudi i zbog čega većina njih nailazi na poteškoće ili bude dijagnosticirana sa sindromom ADHD.

Izvor: http://www.budenje.hr/




CMS za škole logo
Osnovna škola Mikleuš / Školska 13, HR-33517 Mikleuš / www.os-mikleus.skole.hr / ured@os-mikleus.skole.hr
preskoči na navigaciju